Klachtenregeling

Mocht je om wat voor reden dan ook ontevreden zijn over onze dienstverlening, organisatie of werkwijze, dan willen wij je verzoeken om ons zo snel mogelijk hiervan op de hoogte te stellen. Het doel van onze klachtenregeling is primair om eventuele klachten naar ieders tevredenheid op te lossen en mogelijke hiaten in ons totale kwaliteitssysteem op te lossen en deze voor de toekomst te voorkomen. Alle meldingen worden door ons zorgvuldig beoordeeld en afgehandeld.

Indienen van de klacht


Je kunt jouw klacht als volgt indienen:

  • Via het contactformulier op onze website
  • Mondeling op onze vestiging bij de betreffende manager
  • Per e-mail, via hr@inzet.nl
  • Schriftelijk naar ons kantoor, t.a.v. Jaike Mellema

Verstrekken van gegevens omtrent de klacht


Wij verzoeken je de volgende gegevens te verstrekken:

  • Naam en/of bedrijfsnaam
  • Volledig adres
  • Telefoonnummer en/of e-mailadres
  • Duidelijke omschrijving van de klacht, inclusief alle relevante feiten en omstandigheden
  • De reden waarom je de klacht indient
  • Eventueel de naam van de medewerker waarmee je contact hebt gehad

Contactpersoon

Voor rechtstreeks contact.
Jaike Mellema
Jaike Mellema
HR adviseur
logo van inzet.nl

Contact opnemen