• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • We sparren graag met je over jouw toekomstplannen en hoe wij jou hierbij kunnen helpen. Als je wilt dat we je bellen voor een kennismaking, geef dan je telefoonnummer door. Wil je alleen alert-mails ontvangen en geen kennismakingsgesprek, dan hoef je je nummer en cv niet door te geven.

  • Max. bestandsgrootte: 128 MB.
mijn inzet.nl

HRM Adviseur

Heerenveen20 uurHR€3606.00 – €5084.00 per Maand

Wil jij écht impact maken in een organisatie waar zorg voor mensen centraal staat?
Als HRM Adviseur bij een unieke zorgorganisatie in Friesland, gevestigd in Heerenveen, krijg je de kans om jouw expertise in te zetten in een omgeving waar aandacht, betrokkenheid en menselijkheid de basis vormen voor alles wat ze doen voor jong en oud. Hier draait alles om veerkracht, zelfstandigheid en groei voor cliënten én collega’s.

In deze rol adviseer je het managementteam op tactisch en strategisch niveau, vertaal je beleid naar de praktijk en geef je richting aan HR-, arbo- en verzuimbeleid dat medewerkers ondersteunt en motiveert. Samen met de HRM medewerker bewaak je de menselijke maat en zorg je ervoor dat medewerkers zich gewaardeerd en gehoord worden.

Je combineert strategisch inzicht met de praktijk, van het ontwikkelen en implementeren van arbobeleid tot het coördineren van verzuimpreventie. Met jouw daadkracht, empathie en visie stimuleer je mee in in een cultuur waarin iedereen zich thuis voelt en het beste uit zichzelf haalt. Daarnaast verbeter je processen, realiseer je ideeën en draag je in jouw rol actief bij aan echte zorg voor mensen.

Wat ga je doen?

Als HRM Adviseur ben jij de strategische sparringpartner van de directeur-bestuurder en het managementteam. Je adviseert over HR-thema’s zoals arbobeleid, duurzame inzetbaarheid, organisatieverandering en vertaalt data naar concrete acties . Samen met de medewerker HRM begeleid je het management bij complexe ziekteverzuimcases, stimuleer je leiderschap en zorg je dat HR-beleid perfect aansluit op de doelstellingen.

Wat vragen we van jou?

  • De kernwaarden Ondernemend, Persoonlijk, Professioneel, Samenwerkingsgericht en Plezier spreken je aan
  • Je bent communicatief sterk, stressbestendig, flexibel en hebt een klantgerichte instelling
  • Je hebt ervaring met arbobeleid en verzuim(preventie)
  • Je beschikt over sterke interpersoonlijke vaardigheden en relevante professionele ervaring
  • Je bent een strategische denker met een proactieve houding, gericht op persoonlijke- en teamontwikkeling
  • Je bent in het bezit van een afgeronde Hbo-opleiding in HRM of een gerelateerd vakgebied
  • Minimaal 3–5 jaar ervaring als Adviseur HRM
  • Kennis van ontwikkelingen in de zorg en relevante wet- en regelgeving is een pré

Wat bieden we?

  • Een uitdagende functie in een inspirerende en betrokken werkomgeving
  • Een jaarcontract van 20 uur, met uitzicht op een vast dienstverband
  • Korte lijnen en een informele, open sfeer
  • Flexibiliteit met de mogelijkheid tot thuiswerken
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei
  • Arbeidsvoorwaarden conform de CAO VVT, inschaling in FWG 55
  • Extra’s zoals korting op je ziektekostenverzekering en fiscale voordelen voor fiets, tablet en sportabonnementen

Hoe verloopt je sollicitatie?

01

Solliciteren

Wij bekijken jouw sollicitatie uitvoerig en nemen altijd contact met je op om te bespreken of we een match zien met het bedrijf en de vacature.

02

Kennismaken

Denken we dat jij perfect past bij de baan? Dan willen we graag verder kennis met je maken. We nodigen je dan uit voor een gesprek bij ons op kantoor.

03

Op gesprek

In het kennismakingsgesprek stellen wij jou wat vragen. We zijn heel benieuwd wie je bent, hoe je bent en wat je kunt. Dit is ook dé kans om ons vragen te stellen! Je mag alles vragen, bijvoorbeeld over de arbeidsvoorwaarden, de functie of het type bedrijf waar je straks misschien wel komt te werken.

04

Aan de slag!

Klikt het van beide kanten? Gefeliciteerd! Wij regelen al het papierwerk en zorgen dat je soepel aan de slag kunt op je nieuwe plek.

Waarom jij wilt werken via inzet.nl

De voordelen van inzet.nl?

  • Toegang tot ons Fryske netwerkMet inzet.nl ben je verzekerd van een ijzersterk netwerk in deze regio waar alles mogelijk is.
  • Werken aan de beste versie van jezelfHet is ons streven om jou werkelijk te helpen groeien tot de beste versie van jezelf.
  • 100% inzetWij leveren 100% inzet om jouw zaak in beweging te brengen. We gaan voor het maximale resultaat.

Heb je vragen? Bel Audrey

Avatar

Ik ben Audrey, het aanspreekpunt voor deze vacature. Bel mij gerust als je vragen hebt.

Bel 0513 201 002Wij zijn nu bereikbaar.

Heb je vragen?
Bel Audrey

Avatar

Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Solliciteer direct en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Max. bestandsgrootte: 128 MB.
    Je kunt een PDF of Word document uploaden met een maximum grootte van 20 MB.
  • Jouw gegevens

  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Door op ‘Solliciteer nu’ te klikken ga je akkoord met de verwerking van je gegevens volgens onze privacyverklaring.

Heb je vragen? Bel Audrey

Avatar

Ik ben Audrey, het aanspreekpunt voor deze vacature. Bel mij gerust als je vragen hebt.

Bel 0513 201 002Wij zijn nu bereikbaar.

Heb je vragen?
Bel Audrey

Avatar

IconSolliciteer nu